Asyakus123 Kızlar 1 haftaya 4 aylık olacağız memede çok ağlıyor tutmuyor sadece uykudayken besliyorum neredeyse. Ne yapmam gerekşyor emmediği zamanlarda biberonda tutturamıyorum çok çaresizim
Kumsalinannesiiii Asyakus123 muhtemelen atak evresinde bizimkide 3 ay 15 günlük uyumuyor surekli agliyor bende sastim ne yapacagimi
Asyakus123 Kumsalinannesiiii atak dönemi görünüyor uygulamada ama bence bitecek gibi değil inan o kadar bunaldım ki bu kadar zor olmamalı ya