Kızımdün 3. Ayına girdi ve son 3 gündür huyu değişti mamasını yemiyor uyumuyor sebepsiz yere ağlamalar ama gözlerinden yaş gelecek şekilde. Kucakta gezmek istiyo hep. Sıçrama haftalarına göre 12. Hafta atak haftası diyor ama bunları yaşayam var mı? Başka bi problemi mi var acaba diyorum :/