Nil_defne Merhabalar. Kızım dört aylık tespit edilemeyen çoklu gıda alerjimiz var. Deri ve kan testinde tespit edilemedi. Bu durumda olan annelerimiz var mı? Şikayetleriniz nelerdi? Bu süreçte neler yaptınız?
Esra3775 Nil_defne kaka da kan ,huzursuzluk,uyku ya dalamama,hirilti, hapsuruk,öksürük, döküntü, kızarıklık, kusma,…. hepsi bi belirti bunların
Esra3775 Nil_defne 5 aylik bebeğim doktor eşliğinde bebeğime ek gıdaya başladık. Ben 5 aydır diyetteyim yavaş yavaş açıyorum süt ve süt ürünlerini kesinlikle yemiyorum. Sabır işi bu alerji
Kaganalis Nil_defne tespit edilemiyorsa size onerim. Sut yumurta soya kuruyemis bugday deniz urunleri diyeti yapin. Sutun icinde et de var tabi. Yani tum ana besinler Sonrasinda hala gecmiyorsa kirmizi meyveler ve kucuk cekirdekli sebze meyveler ama hepsini cikarin. Ins sifa bulursunuz. Sonra teker teker denersiniz. Biseu olmazsa devam edersiniz. Bizimde coklu gida alerjisi biz neye oldugunu bulamadik once sut sonra yumurta sonra soyw sonra kuruyemis sonra kirmizi meyveler sonra cekirdekliler derken smdi bugdayi kesiyoruz. Yazik cocuguma cektirdim. Hepsini birden kesseydimde teker teker deneseydim keske diyorum smdi. Anneye cok zor sma bebegimin kivranmasi her gece surekli kanli kakalari cok yipratti beni. Doktorlari dinledim sira sira gittik ama keske hepsini kesseymisim.
Nil_defne Esra3775 Bende 4 aydır süt yumurta kuruyemiş ve domates yemiyorum diyet yapıyorum. Ama hala kusması geçmiyor sürekli yedikleri ağzına geliyor bu da balgam ve iştahsızlık yapıyor😞Dr tespit edemediğimiz için anne sütünü kesmeyi mamaya geçmeyi önerdi😞Sizin kusmalarınız nasıl şiddetli mi?
Esra3775 Nil_defne sakin anne sütünü kesmeyin drlar kesinlikle karşı buna alerji doktorunuz yanlış bilgi vermiş size isim söylemiyorum size takip etmeniz için burasi uyarıyor hemen
Nil_defne Kaganalis Çok geçmiş olsun sizede🤗Aslında bizim kanlı kaka kıvranma filan olmuyorda. Kusma, balgam ve aşırı iştahsızlık😰Alerjiye bağlı reflü galiba😰Aslında etlerden kuzu yiyorum sadece. Balık ürünü ve kyemişte tüketmiyorum. Kırmızı meyveleride tüketmiyorum sayılır. Bi buğday çok tüketiyorum😰
Nil_defne Kaganalis Peki katı diyet yapınca düzelme oldu mu? Balgam ve kusmada. İştahsızlık var mıydı sizde?
Nil_defne Kaganalis En zoruda o galiba😰Peki sütün kalitesi düşmüyor mu ? Bebeğinizin kilo alımı nasıl?
Kaganalis Nil_defne valla bugdayi yeni ekledik. Diyete yebi besin 3 hafta çıkarılması lazim. Yazarim unutmazsam postu kaybetmezsem
Kaganalis Nil_defne yani kalitesini bilmiyorum acikcasi. Ama ilk aylar 1 kilo arti eksi civari alirdi. 3. Ayda 800 aldi. 4. Ayda meme reddi yasadik ustune birde yarim kilo anca aldi. Doktor 600 gr almasını bekliyoruz bu ayda demisti. Belki meme reddi olmasa alirdi bilemoyorum. Birde ishal de kilo aldirmiyor pek bu bebeklere. 4 aylikken 7.5 kiloydu ama zaten oglum kilolu dogdu 4 kilo oyuzden doktorlar kilosuna cok takilmadi. Smdi 4.5 aylik 5 aylik olunca 8 kilo olur diye tahmin ediyorum. 5 ayda ek gidaya baslatcak bizi doktor kakasi duzelsin diye
Nil_defne Kaganalis Anladım maaşallah dediğiniz gibi iyiymiş kilosu. Biz 2600 doğunca hiç toparlayamadık şu an dört aylık 5,5 kiloyuz hala😰
Nil_defne Esra3775 Bende bilemedim direkt sütü kes diyince zaten dört aydır sağarak veriyorum😰binbir zorlukla