[silindi] Arada mama verdiğim günde bir iki defa genelde anne sütü alan 1. Ay 19 günlük bebeğim 3 gündür kakasını yapmıyor gazını cıkarıyor emiyor uyuyor ağlama krizleri sancısı felan yok ama yapmadı henüz
Alin21 [silindi] Benim bebeğimde 5 güne kadar yapmamıştı mama anne sütü gidiyoruz bizde mamasına yarım çay kaşığı zeytinyağı koymuştum o gün yaptı . Ama doktorumuz huzursuzluk yoksa 10 güne kadar normal demişti
NefesMaviDeniz [silindi] Doktorumuz 10 güne kadar normal demişti. İsterseniz sizde doktorunuza bir danışın.