Mina_mom Doğumdan itibaren küçük bir çanta kullanıyordum şimdi sığmıyor çok geniş spor olabilir nerden alabilirim kızlar?
Nseyma Mina_mom e bebekten baby&mom çanta aldım birçok gözü var ve içi çok geniş Ayrıca çok şık duruyor bende bordosu var. Tavsiye ederim😊
beyzaarduc2 Mina_mom https://instagram.com/minik_ayaklrr?utm_source=ig_profile_share&igshid=mptnbohp7f9p Buradan Lequeen in çantasını aldım mama bölmesi biberon bölmesi ıslak mendil bez bölmesi ve içerisinde bir sürü de fermuarlı gözü var 160 tl ye aldım bir sürü şey alıyor içine ve çok memnunum 4 aydır rahatlıkla kullanıyorum ayrıca bebek arabasına takılıyor aparatı da mevcut ☺️
Oozzee Ben SkipHop’un Mainframe modelini kullanıyorum, çok memnunum. Büyüklüğünden kastın ne bilmiyorum ama bebeğin eşyalarını sığdırabiliyorum yani..
egee Mina_mom bende skip hop kullanıyorum çok memnunum herşey için ayrı bir gözü var kocaman büyük battaniyesi bile sigiyo içine. nette indirime giriyo zaman zaman sitelerde ordan yakalayabilirsin
blzylcnsy Mina_mom benim kullandığım cantada baya büyük hatta cok uzun dışarda kalcaksam onu alıyorum yoksa dha ufak bişey alıyorum. şimdi içinde boşluk kalıyor kızım 50 günlük ama ek gıdaya gectiğimizde tamı tamına yeteceğini düşünüyorum. ve ben tercihimi üstten açılan çantalardan kullanmadım çünkü alttaki bişeyi alırken herşey dağılıyor. ben çantamı arkadan açılanlardan tercih ettim. bebek arabası askısıda var sırt çantası askısıda. link atıcam şimdi size. ben cook memnunum
blzylcnsy Mina_mom https://m.n11.com/little-baby-anne-bebek-sirt-cantasi-gri-P310346461?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw7_rlBRBaEiwAc23rhqNuPyBLGC-mWPAReGkKdSd781F5wOn0ZkCSbJbsX0uvW1WwlBxxKhoC_TIQAvD_BwE bunu kullanıyorum ön gözleri cok fazla içindede fazlaca gözü var ve arkadan tam açılıyor içindeki herseye rahatça ve dağıtmadan ulaşabiliyorsun