40ım çıktı çok şükür ama eşim ve ailemden yöne ilgi sıfır evime gelen giden kimse yok akşamdan akşama eşimi görüyorum oda ½ saat oturup uyuyor şöyle birisiyle oturup çay içip sohbet etmeye ihtiyacım var :( kendimi yalnız hissediyorum birde bebekli hayata sanırım henüz alışamadım şaka gibi geliyor sizler nasıl alıştınız neler hissediyorsunuz benim bu yalnızlık fobim nasıl geçecek 🥺her konuda normal düzene ne zaman dönerim