Kızlar covidim 8.gunum bugün çok kotu hasta oldum hastaneye kaldırdılar.oksijen serum falan verildi.oglum 25 aylık emziriyorum hala bugün covid ilaçları verdiler ve asla emzirmek yok asla denildi.oglum kaynanamda gece gelecek ve bu gece meme isteyecek sabır taşı sürsem olmaz çünkü isteyecek ve sütun agizna girmemmesi lazım.salca mi sürsem ucuna bak pis olmuş diye