FerideguL 20 günde elime ulaştı. Kargoya verdiğini söyledikten sonra sürekli takip numarası istedim ama 3-4 gün boyunca göndermedi. Sürekli kargo şirketine ulaşamadığını bu yüzden takip no alamadığını söyledi durdu. En son şubeye gidip isimle sorgulama yaptırdım paket falan gönderilmemiş. Durumu kendileri ile paylaşınca da yalan mı söyleyeceğiz gönderdik falan dediler. (yalan söylüyordu tabii 🤣) Tartıştığımız günün akşamında gönderdi ve 2 günde elime ulaştı bu paket. Bandanalar dediğiniz gibi kalitesizdi ve istediğim ölçüde yapılmamıştı. Benim kafama bile büyük geliyor 6 aylık bebek için verilen sipariş🤷♀️
Berbat bir alışveriş oldu benim açımdan.