Bizim ebenin söylediği kadarıyla Suriyeden gelen ailelerin çocukları aşıları olmadığı için çok fazla hastalık görüldüğü ve bu aşının ekstra koyulmuş bir asi oldugunu söyledi. Sistemde göremezsiniz çünkü isteğe bağlı olarak yapılıyor normalde o asi 12.ayda var aynısı 9 da yaptirirsaniz bile tekrar 12.ayda yine yapılacak dedi. Kendisi yaptirmadigini 12.ayda yaptırdığını söyleyince bende yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası