Tam 1 yaş dönemi 1 aylık bir iştah kaybı oluyor, sonra geçiyor merak etmeyin. Çok ısrarcı olmayın, sağlıklı şeylerden azda olsa yedirin, oyunla yedirmeyi deneyin. Siz inat ettikçe Oda inat eder yememek için ve kazanan hep, O olur bu yüzden ısrar sadece sizi yıpratır. Sakin kalın inanın geçecek. Bu ayda az miktarda kilo kaybını bile normal kabul ediyoruz demişti bize doktorumuz.