daphne93 benim kızımda 5. Ayında 500 gram almıştı. Üstelik 3 aylıktan beri sadece mama içiyor artıyor bile maması. Doktor telaşlanma kilo alımı bu aydan sonra yavaşlar zaten demişti. Bu arada tüm mamalara zam gelmiş bebelac gold aralarında hem en uygunu hemde kızım sevdi. Hipp kabızlık ve gaz yaptı, aptamil conformil içiyorduk onuda artık bulmak zorlaştı ve fiyatıda oldukça arttı. Bide artık 5 aylık oldu gazı çok sorun olmaz diye düşündük. Bebelac şimdilik gayet iyi ay sonu ne kadar kilo aldığına bakacağız 😊