Sebis3232 bizde de öyleydi. Önce onu dinledim. B Sonra karnı tok mu baktım. O da tamam. Sonra elbisesinde saçım falan kalmış mi ya da kıyafetinde ki etiket mi rahatsız ediyor. Ona da baktım tamam. Poposu kızarık değil. Ok. Dış çıkarıyor bu yüzden hafif ateşli. Baktım sıcaktan bunaliyor. Bı kat daha soydum. Sonra titreşimli anakucagi aldım internetten. Emzirdim uyudu gibi kolumda. Ona koydum. Baktım hoşuna gitti. Sonra daldı. Ufacık bebe gündüz sadece tek uykuya bu şekilde daldı. 3-3,5 saat tık sesi yapmadan uyuttum. Tek uyuduğum zamanlar o zamanlardı :) gece sık uyaniyordu. Sonra gündüz uykusunu azalttım. 3 sonra 2,5 derken gece uykusu daha iyi oldu. Üzerini örtmemi sevmezdi. Hala daha sevmez. Orttugum an uyanirdi.