eksiliyesilelma Merhaba anneler covid 19 aşısı sinovac biontech fark etmez aşıyı olduktan kaç saat sonra emzirdiniz bebeğinizi? Kaç saat sonra emzirmeniz gerektiği konusunda bir şey söylendi mi size?
duru2603 eksiliyesilelma ben hemen emzirdim valla. Kimse de bişey demedi. Zaten bebege antikor gitsin diye aşi oluyoruz kendimiz dişindada. Olmak istemiyordum ama baskılara dayanamadim oldum artık hadi hayırlısı..
Yasmink Ben de eve gelince emzirdim ebe de emzirebilirsin dedi zaten bir şey de olmadı 2.dozu da oldum
Pamircik gzdeses bunu söyleyen hangi bilimsel çalışmaya dayanarak söylüyor acaba. Ben Biontech oldum hiç beklemeden de emzirdim.