Deletedmom65802 Canım anneler 53 günlük bebeğimin iki üç gündür salyası akıyo doktora götüreceğim yarın ama merak ettim böyle bişey yaşayan ya da bilgisi olan var mı aranızda neden olur
Ruyaninannesi Deletedmom65802 benim bebeğim de 2 ay 10 günlük felaket salya akıtıyor doktora sorduğum da tükürük bezlerinin çalışmaya başladığını söyledi
Mirayorta Benim bebegimde 2 ay 23 günlük 10-15 gündür asırı salyası var elide sürekli ağzında bazı bebekler böyle erken salyası akabiliyormus diye okudum ve doktora felan götürmedim bi sıkıntı yok görünürde çok şükür