Merhaba anneler 🌸 2 aylık oğlumun gözü 1 aydan sonra sürekli çapaklanmaya başladı doktora götürmüştük damla verdi ama işe yaramadı bugün 2 aylık oldu sabah uyandığında gözünün kenarında şişlik oluşmuş hemen hastaneye götürdük üniversite hastanesine sevk etti bi damladan bahsetti ordaki doktor daha detaylı anlatır dedi eğer işe yaramazsa ameliyat diyor 😭 geldiğimden beri çok üzgünüm başına böyle bişey gelip düzelen var mı