inci_34 merhaba biogaia sadece 4 hafta mı kulanılır ayda bir yeniden mi alacağız yani bilginiz varmı çok pahalıya🧐 buzdolanında saklıyoruz
GizemUral inci_34 açılana Kadar buzdolabında,Açıldıktan sonra oda sıcaklığında saklanır. 1 ay sonra kullanilmaz
Mervi-10 Vildan2334 ay ne 3 arkadaşım 😂😂 5 şişemiz bitti gazda bitti gitti çok şükür bitti artık gazımız yok
Yazannesi1 inci_34 ben yurt dışındayım ve bende biogaia kullanıyorum şişede 3 ay yazıyor. Orada ki şişelerde yazmıyor mu acaba ☺️
GizemUral Elizzzzzz gunde 5 damla. Genellikle aksamlari ver. Ama sadece biogaia fayda etmez cnku o bagirsak duzenleyici yaninda birde gaz damlasi kullanmalisin :)
inci_34 GizemUral ya sorma o kadar özel doktora gidiyoruz çok gazlı kolik bebeğime sadece bunu verdi 2 aydır çileler çekiyorum kendim araştıra araştırsa öğreniyorum hep doktora boşuna dünya pra veriyoruz
Senem_tuncel Sap simplex ve biogia kullandım ben etkili oluyor günde 5 damla geceleri verince daha Çok etkisini görmüştüm
GizemUral inci_34 nurseharweys bitkisel damla ve biogaia cok iyi etki ediyor. sabah ve ogle nurse veriyorum aksamda biogaia
Dryalp inci_34 evet malesf bitiyor hemen 1ay sürmedi 4tane kullandık bılemedın 5yanında metsil kullandım bırde 3ten sonra almadım ama huysuz oldu kızım mecburen aldım