-erCansu- çok çok geçmiş olsun.🙏
F-Betul çok teşekkürler paylaşımınız için, genel olarak bunlara ben de dikkat ediyorum. Covid başladığından beri bu tedbirler hayatımızda. Muhtemelen yer edinecekler, inşallah şu salgınlar biter en en kısa sürede…
Girlpower çok haklısınız, çok çok geçmiş olsun sizlere de. Zaten bu müsilaj olayından sonra uzun bir süre denize girilmemesi tavsiye edildi. Deniz yüzeyinden temizlense de maalesef deniz içinde ve deniz dibinde müsilaj devam ediyormuş. Denizler kirlendi, geçen gün Kuşadası’ndaydı sanırım; kanalizasyon borusu patlayarak foseptik denize karıştı. Her yerden mahvediliyor canım denizler.😥
Guligul ah canım, çok geçmiş olsun. 😢 İnşallah en kısa sürede toparlarsınız, sağlığınıza kavuşursunuz.🙏
SweetPaw kesinlikle haklısınız, biz arabayla önünden geçtiğimizde bile park diye tutturuyor kızım. Tam oyun ve keşif çağlarında şu çocuklarımızın denk geldiği zamana bakın. Salgınlar bitmiyor.😔
arc-1521 henüz vakalar tam anlamıyla artmış sayılmaz aslında, önümüzdeki haftalarda daha da artış bekleniyor. Mümkün olduğunca mesafeye ve tedbirlere uyarak kabul edin isterseniz yakın aile büyüklerinizi. Allah analı babalı büyütsün yavrunuzu.🤍
Deletedmom4440 çok geçmiş olsun ya bu nasıl bi salgınmış.
Esmece canım estağfurullah ne kusuru, çok çok geçmiş olsun. Atlatmanıza çok sevindim, Allah daha büyük hastalıklar vermesin hiçbirimizin başına inşallah. 🙏
Ben de salıncağa bile örtü serip oturtuyordum önceden ama şu an asla zaptedemiyorum. 2 yaşında malum, her yere çıkıyor, sürünüyor, engelleyemiyorum. Sık sık kolonya sıkıyorum ama içim rahat etmiyor. Sularda olduğu söylenmiş bu salgının. Daha da dikkat etmek gerekecek. Ah şu dünya üzerinde keşke hiçbir çocuk hasta olmasa.😔