Merhabalar,
Yenidoğan bebeğim için 17oh progestron testi yapıldı değerler referans aralığı dışında ikinci kez test yenilendiğinde yükselme eğilimindeydi doktor çocuk endokrinine yönlendirdi bu şekilde bir durum yaşayıp sonuçları ile ilgili bilgi payalaşabilevcek olan mevcut mu ?