ilkgozagrimmmm dışarısı için çok kullanışlı ve iyiler.bende panda modeli var.oğlum çok seviyor.keşke yaz başı alsaydım diyorum hatta.oğlum 17 aylık benim.kullanabilir bebeğiniz yani.hem emniyet kemeri var ,hem bariyeri.(koltuğu çevreleyen bi kilit yani)yürüme arkadaşını da aldık ama hiç kullanmadı oğlum.onun yerine çay sehpası ve çamaşır selesini kullandı arkadaş olarak.bence gereksiZ.ona vereceğiniz parayı ebevyn kontrollü bisiklet alın bin kat iyi.bebek arabası bile kullanmıyorum artık.(dışarı çıkacağımız vakti uyku saatine göre ayarlıyorum)