Smyr6346 eşimin migreni var, haftanın 4 günü migren atağı yaşıyor. Avmigran, sibelium, migrex, venegis antidepresan hiç biri fayda etmedi. Relpax diye bir atak hapı var 3 tane oluyor nöroloğa sorup yazdırabilirsiniz inanılmaz iyi bir ilaç anında kesiyor ağrıyı.
Migren için eeg mr mutlaka yapılmıştır, antidepresan istemezseniz tansiyon tedavisine başlatabilir doktorunuz. Çünkü baş ağrısı çok olduğunda beyin damarlarından kan akışı sağlansın diye kalp çok yoruluyormuş onu dengelemek için ileri derece migrende bu ilaçların tedavisi de uygulanıyor. Son çare tansiyon ilacı yazıldı, öylelikle rahatladı.
Doktorunuza danışabilirsiniz. Hani diğer ilaçları kullanıp fayda görmedikten sonra buna geçiliyor onu belirteyim. Çook geçmiş olsun..