Arkadaşlar bir bakın hele nolur çıldırmak üzereyim. Oğlum 10ay 5günlük ne yapsam çöpe gidiyor 2-3 kaşık alıyor çöp hiç bir zaman bişey izleterek falan beslemedim artık onu da deniyorum şarkı açıyorum 3 kaşık oluyo en fazla 7 kaşık alt dişlerimiz 7aylıkken çıktı acaba üstler çıkamıyor diye mi iştahsız kulağınıda kaşıyıp duruyor birde üstüne huysuz huysuz takılıyor 2saatte bir uykusu geliyo yardım edin nolur yaa ergen gibi takılıyor 🥴