Benımkıde aynı balgamı var sanırım bogazında bır hırıltı var burnunuzda temızlıyorum sulu bıraz burnuda üşüttü galıba cok üzülüyorum ıkı gün sonra 1 aylık olucak ne ıyı gelır kı onuda bılmıyorum ılk bebegım tecrubesızız ılac verılırmı onuda bılmıyorum