Genetik galiba, ben böyle dışarıdan cildi pürüzsüz, tertemiz olan insanlara hep hayranlıkla bakarım. Benim yüzüm karma ve renk eşitsizliği var, ne kullansam da olmadı. Cildim de çok kuru, özellikle ayaklarım. Her gece uyumadan muhakkak nemlendirici sürüp yatarım ama fayda etmez, bir ara vazelin dediler, 2 kutu bitirdim ama yine fayda etmedi.
Var mı böyle mucizevi dediğiniz tarif veya ürünler? Bizde faydalanalım 😋