duyguarsddn25 Merhaba hanımlar 50 günlük bebeğim var doğum kontrol hapı kullanmak isti emzirmeye beraber kullanabileceğim bir marka tavsiyeniz var mı acaba?
Yasemin38 duyguarsddn25 Emzirirken kullanılabilen bir hap varmış cerazette diye fakat yan etkisi çok diyenler vardı okuduğum kadarıyla.
Sezeninc duyguarsddn25 ben cerazetta mıdır bedir onu kullandım emzirirken kullanılıyormuş ama yok saatlerini kaçırıyorum hep o yüzden saldım. Allah amanet artık 🤷🏻♀️
Yasemin38 duyguarsddn25 maleseffff. Ben yıllarca hap kullanan biriyken şuan en büyük sıkıntı bana korunma işi🤦♀️