Doğum yapalı bir sene olucak sezaryan doğum yaptım doğumundan 4 ay sonra hafif hafif lekelenmelerim oldu ama çok uzun sürmüyodu son 3 aydır baya arttı adet öncesi sonrası hiç farketmiyor kahverengi açık pembe kan şeklinde lekelenmelerim oluyo bu gün doktora gittim ilk ultrasyonla bakıp rahim duvarı kalınlaşmış ve yumurtalıkların düzensiz çalışıyo dedi karnımın sadece sağ tarafına bakıp bunları söyledi dedi. Sonra hormon testi istedi sonuçlar çıkınca yumurtalıkların düzensiz çalışıyo diyip bir ilaç verdi kullan adet olunca gel dedi verdiği ilaç doğum kontrol hapı.
başına gelen var mı ben ikinci çocuğuda istiyorum bi sıkıntı olur mu ki