senem9 Eşimle hep çatışıyoruz. O, bebeğimiz banyo yaptıysa o gün çıkmasın diye düşünüyor. Bense bu sıcak günlerde bi sakıncası olmayacağını düşünüyorum. Banyo günü çocuk evde tıkılı kalıyor. Siz eşim gibi mi düşünüyorsunuz, benim gibi mi?
senem9 berenduha ya karıştığı şeyleri saysam size 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bazen baş edemeyip sussun diye off tamam iyi dediğim şeyler yüzünden fikir beyan etmediği yer kalmadı 😐
Mom726373 senem9 eşiniz çocuk bakımı ile ilgili ne biliyor ki, normalde de herşeyi araştıram okuyan biri midir yoksa atmasyon mu takılıyor. Sözünün kıymeti var mıdır
Seherbgs Kışın banyo yaptığımda bende zor durumda kalmadıkça çıkarmıyordum. Ama yazın hergün duş aldırıyorum hep evde kalcak halimizde yok havalarda felaket sıcak üşütmezler
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi senem9 Dışarı çıkıyoruz tabiki yaz sıcağında niye evde tutayım? Parkta şimdi mesela uyumadan yine yıkarım. 😂
Gigyyy senem9 yaparız ve çıkarız ayağını sıcak tutun yeter biz gece dönüyoruz serin oluyor ama çorap giydiriyorum o yüzden ,ah babalar 🙈eşim de öyleydi ama çıka çıka alıştı 😄😄
mombeto senem9 aynı eşim ve ben de aynı sizin gibi düşünüyorum yazın hiçbir şey olmaz o kış için geçerli. Bu erkekler çok ilginç
halamidagakaldirmislar Bazı eşler kaynanadan beter he, kaynana olsa kapını çeker bakarsın kendi haline, bunlara kapı da çekemiyorsun. 🙂
Blablas senem9 her gün banyo yapıyor napsin çocuk evde mi dursun tüm ömrü boyunca mesela 🤷🏻♀️. Ben banyodan 1saat sonra falan da çıkarırım
Annis-ogul senem9 gündüz yaptirdiysam tsbiki de çıkarıyorum. Zaten havalar alev gibi Ama çoğunlukla yatarken banyo yaptırıyorum
prenses10 senem9 ay çıkarıyoruz çık tabiki. 5 dk kurur her yeri. Hem dışarda daha rahat durur ferah ferah. Ben banyo yaptığım gün çıkmam ama benim saçım uzun bbeğin saçı ne ki
-Alp- senem9 oğlum 5.5 aylık her gün yıkıyorum. O zaman bizim hiç çıkmamamız lazım 🙈 Havalar sıcak hiçbir şey olmaz