Bi teyzem var uzakta biz İstanbul’dayız bebeğim ağustosun 7 sine 4 bitiyor 5 ten gün alıyor bugün konuştuk bana diyor ki sen o çocuğa bı mama al ver doymuyor olabilir sürekli ağlıyorsa uykusuzsa sen bilmezsin daha ilk çocuk falan diye konuştu ben de teyze herhalde 4 ay gecirmisiz annesiyim doyup doymadigini anlayabiliyorum dedim sen öyle sanıyorsun diyor çok sinirlendim kendi çocuğunu falan örnek gösteriyor işte benim kızım da 2 yaşına kadar emdi ben de senin gibi hiç bir şey vermedim sonra ek gıdaya geçirmedim sadece sütle besledim yani soruyorum size arkadaşlar ek gıdaya geçiş süreci doktorun yönergesinde olması gereken bir şey değil mi ? Bana bı fikir verin lütfen