Belis1907 1,5-2 saatte bir emzirin , tekrarlamasın.1 aydan sonra uyku düzene girer ,acıkınca kendi kalkar zaten ama şu an çok küçük uyuyorsa Muhakkak uyandırın , düzenli beslenmesi lazım ,sütünüzü kontrol edin bebiş doyuyor mu kaç CC çıkıyor diye ilk zamanlar az gelebilir ,bol bol sagdikca ,emzirdikce gelir gerekirse mama ile destekleyin bir süre,sarılık tekrarlamasın