Kızlar bebeğim 3 ay 6 günlük , kontrole gittim
gözde kayma var dendi bir de bi
gözü küçük diğeri büyük muayene
için üniversite hastanesine yönlendirildik orda da doçentlere ulaşabilmelere aşkolsun.göz numarası 8 i geçmiş dendi ağlıyorum sürekli aynı şeyi yaşayan çözüme ulaşan var mı