Cigdemce Kızlar şimdi kaka yaptı biraz sesli bi kaka idi kalasında ip gibi şeyler vardır biras baktım uzun uzun ne olabilir ki. Dün kontrol vardı Ultrasona falan girdik idrar verdik bi sorun yoktu. Usuttu mu acaba oralarda
Sedakcby Cigdemce dediğiniz ipliksi şeyler beyazsa sütü rahat sindiremedigi için olabiliyor ve sesli kaka dediniz kakasinin kıvamını komtrol edin sıvı yapışkan mukuslu bir yapidaysa bir kaka tahlili yaptırıp gizli kan baktirsaniz iyi olur derim 🤗
Yualp Mukuslu kaka yapmış bebeğiniz galiba olabiliyor öyle arada kan vs yoksa sorun olmayabilir benimki de yapıyordu öyle🥰 yine de gözlemleyin kakasını
Cigdemce Yualp inceledim valla açıp 😀 yok kuzum kan dün çok klima acıktı çarptı herhalde. O ipliksi şeyler yağ gibi ay valla bi kaka incelemedigim kalmıştı 😀
Cigdemce Sedakcby bayram öncesi bakmıştık kuzum tahlilde mukus çıkmamıştı. Ondan sonra bi kaka daha yaptı normaldi. Ama yine doktora diyeceğim ne olur ne olmaz. Aşırı emiyor sindirmesine izin vermiyor belkide vücudun. Bakalım takipteyim kakalari😀
Sedakcby Cigdemce tahliller temiz çıktıysa iyi bari maşallah emsin bebiş anne sütünden zarar gelmez yarasın tosuncuga 🤗
Deletedmom84455 Cigdemce muhtemelen siz lifli gıda tükettiniz oda sütten çocuğa geçti önemli bişey değil olması normal ☺️