Merhaba doğum yapalı 3buçuk ay oldu (sezeryan) 2. Ayımda adet oldum bu ayın 21 inde tekrar olmam gerekiyodu olmadım 2. Günü test yaptım negatif çıktı normalde hiç düzensiz değildir kanamam doğum yapıp böyle siZinde düzensiz olduğu oldumu yoksa testi erken yaptım da hamile olabilirmiyim 🤦♀️