Pozitif-Anne87 Oğlum sadece anne sütü aldı ve bir defa bile mama içmedi. Çok tombul bir bebekti 9 aylıkken 13 kiloydu. Ben ise minyon tipli inceyim emzirdiğim için çabuk vermiştim bu yüzden taşımakta hep zorluk çektim oğlumu 😅