Pego zuhal_ cnm ben 67 ile hamile kaldım.7 kilo aldım 74 ile doğuma girdim.Şu an kızım 8 aylık 61 kiloyum.8 ayda 13 kilo gitti kesinlikle bol bol su,gece bile içiyorum hem en çok süt yapan şey.Ve emzir eğer bebişin emiyorsa👍
Kirpigiller zuhal_ 55 le hamile kaldım 85 le doğuma gittim tam 30 kilo ve sadece 7 kilo gitmiş 😢😢😢😢dolaptaki hicbirsey olmuyor çıldırmak üzereyim
zuhal_ MotherOfAlmila ben 3-4 gune kadar tek kalmadim 1 ay sagolsun annem bakti. Pazartesi gunu asi vuruldu o gunden beri cok huysuz sagolsun hic oturmuyorum😁
MotherOfAlmila zuhal_ Oh mis.😅 Valla, dogumu tek yaptim, dogdugu gunden beridir de yine tek basimayim. Kendi basima yasamak istedim bu tecrubeyi. Zaman zaman anneme cok ihtiyacim oldu ama sabrettim. Ozelikle o lohusalik donemi.🥵 Nasil yorgunduum nasill.
Zlm zuhal_ ağrınız yoksa yürüyüş yapın ben hastaneden çıkınca her gün yuruyus yapmıştım bebegide aldım bir saat en az yürüdüm gören iki aylik bebeğim olduguna inanmiyo
zuhal_ MotherOfAlmila emin olun oyle olunca bebege daha cabuk alisiyorsunuz, bebek kucaga alismis ondan bile haberim olmadi🤦🏻♀️ İlk zamanlar anneyle bebek hep bir arada olmaliymis ilk olunca cok acemilik cektim insallah ikincide bebegimle daha fazla zaman geçirebilirim
Sevvalakkah zuhal_ Tabikide kullanabilirsiniz zaten doktorlar ilk 2 hafta önermiyor korseyi en azından sarkıklığı topluyor 🌸
Sevvalakkah Hazal8 Boyum 1.70 cm zaten normalde boyuma göre kilom çok düşüktü o yüzden 27 kilo aldım şuan normal olmam kilodayım inşAllah daha da düşmem diye yol gözlüyorum kendime 🌸
Seda19 Kız bende sezaryan olalı 5 buçuk ay oldu bekarlığımda dünyaları da yesem 50 kilonun üstüne çıkamayan ben 66 kilo ile doğuma girdim 10 kilo gitti ama şu lanet 6 kilo gitmiyo bide üstüne üstlük kocaman bi göbek var 😂😂😂😂 onlarla yaşamaya alış bence ben saldım çayıra mevlam kayıra artık napak çocuklar yürümeye başlayınca gotunde koşa koşa anca o zaman kilo veririm diye umut ediyorum 🤣
Minik1bey zuhal_ aynen öyle çatlamaya müsaitse vücudun ne kullanırsan kullanılan çatlıyorsun valla kim ne derse desin. Su iç vücudu susuz bırakma diyolardı ben günde 5 lt su içiyordum ama gel gör ki dünya haritası gibiyim 😂😂