Merhaba kızçeler çok tuhaf bir duygu gerçekten 1 sene kolikti gazdı diş sancısıydı derken geçti gitti be 🤭 ee daha dur 1 yaş sendromu 2 yaş sendromu var diyenleri duyar gibiyim 🙄 ay olsun be onların bir gülüşü yeter fındık kurtları 🤭💕 Rabbim hepimizin evladını bağışlasın kızlar ❤️