Ozlemm06 Kızlar kızıma bugün ilk doz rota asisini yaptirdim bir hafta sonrada 3.ay asısi var sizce hemen yaparlarmı bir hafta bekletirlermi
91817161 Ozlemm06 bizim 3. Ayda bexsero aşısı yapıldı 8. Aya kadar her ay aşısı var özelleri yaptırmak isterseniz
Yasemin38 Ozlemm06 3.ayda aşı yok canım. Rotayı 3.ve 5.ayda yaptırıyorlar genelde diğer aşılara denk gelmesin diye
Ltprknn Ozlemm06 2 asi arasında zaman olması gerekiyor.zaten menenjit aşısindan bahsediyorsunuz sanırım özel aşı.bu durumda doktorunuza danışın.yuksek ihtimalle yapılmaz.
Ozlemm06 aakar 2 bacak 1 kol oldu 2. Ayda simdk 2 ay 20 gunluguz 1 hafta sonra asi var saglik ocagi not almis
Yasemin38 Ozlemm06 tarihi not al canım 5.ayda yaparken gerekli oluyor aradaki süreyi doğru hesaplamak için