Ipekada34 Bence ve eşimde dövme var. Hatta eşimin komple üst bedeni kaplı. Öyle bahsedildiği gibi acımıyor gerçekten. Hele ufak bişey yaptıracaksanız hissetmiyorsunuz bile. İçi doldurmalı ve büyük çaplı dövmeler acıtıyor iğne sayısı fazla olduğu için.
Uyuşturucu bir şey sürmek doğru değil çünkü boya dağılıyor. Hatta alkollüyken bile dövme yaptırılmamalı☺️