Tam yaş döneminde iştahsızlık oluyor bizim 1 ay sürdü, sonra güzel yemeye başladı. Bazı tavsiyeler verebilirim. Mesela mutlaka düzenli yemek saatleri olsun. Örneğin hergün 10 da kahvaltı, 1 de ara öğün 3 te öğle yemeği gibi. Saatler size kalmış. Bu öğünler dışında bebeginizin ağzına bir şey vermeyin. Mesela siz meyve yiyiyorsunuz diye ona da 1 2 parca verip boşuna sistemini calistirmayin hemde gelecek öğün için tokluk sağlamayın. Yemedigi ya da az yediği öğünü atlayıp sonraki öğün saatini bekleyin, aman aç cocuk diye yine bir seyler vermeye çalışmayın. Yemediği zaman sevdiği şeyleri hazırlayıp farkli bir öğün vermeyin çünkü bir süre sonra bunu farkedip yemezse daha hoşuna gidecek bir seyin geleceğini bilerek reddediyorlar. Ben bunlara özen gostererek iştahını toparladim bebegimin. Doktor tavsiyesi ile uyguladım bunlarıda. Şimdi bamya, barbunya, semizotu vs. gibi yemekleri dahi yiyiyor.