Meryemderin Kızlar 2.5 ay oldu doğum yapalı malum ağda yaptırmaya korktum Taze dikişler diye jilet yaptım şimdide dikişin üzerinde kıl dönmeleri oluşup şişti biraz napabilirim başına gelen varmı
Aliagah Meryemderin ay bu konuyu merak ediyordum bende . Normalde hep ağda yapan biriyim 40 gün oldu Doğum yapalı ağda nasıl yapacağım korkuyorum dikişlerden
atopiklininannesi Leylaa_ kırkım çıkınca ağda yaptırdım zaten doktorlar genelde kırkı bekleyin diyor dikiş yeri uyusuk olduğu için acı da olmuyor