Kızım üç ay bir haftalik. Beslenme reddi var.zaten kolik bir bebekti, ilk ay herşey güzeldi, ikinci ay sürekli ağladı ve huysuzdu. Doktoru gastroya gönderdi. Verdikleri ilaçlarla ve diyetle Gazi azaldı, ama beslenme reddine çözüm bulamadık. Anne sütünü sağıp veriyorum içine fantomalt ekliyorum. Süt allerjisi şüphesi olduğu için neocate mama başlandı dma asla içmiyor. Bir yolu yokmu bu beslenme reddini asma in? Lütfen yardım arkadaşlar🙏