Senanur-dakni merhaba, yemek yemediği için emmeyi bıraktırmak dogru bir davranıs degil cözüm hiç degil. maalesef doktorlarımızın bu emzirme emme bilgisi cok zayıf. 1,5 yas emmenin dorukları olan aylardır ve 24. aya kadar devam eder. Yapmanız gereken her istediginde emzirmelisiniz ancak yemek saati rutinlerini de aksatmamalısınız. Emmek istediginde siz teklif edin. Simdi emme zamanı simdi yemek zamanı yapın. gün içinde aktivite yapın ve aktivite yaparken saglıklı besleyici atıstırmalıklar hep yanınızda olsun. en ihtiyacı olan dönemde emzirmeyi bıraktırmak yeme alıskanlıgını düzeltmeyecektir.