25 aylık oğlum. Herşeyi ama herşeyi anlıyor.alıcı dili çok güzel.. Göstermeden, sadece mesela en basiti.,odadan şarj aletini getirir misin oğlum dediğimde getirir. Ama konuşmaya gelince yok. Kelimeleri var anne, baba, dede, abi, araba, patates, mama, teyze, su, hamm falan gibi. Diyorum ki oğlum hadi abini çağır de ki abi kahvaltı hazır gel. De diyorum. Gidiyor abisinin yanına, abi mama hamm diyip geri geliyor. Nasıl İşaret dilinden vazgeçirip, akıcı konuşturabilirim ya, 😔😔