Sevgili anneler, oğlum 3 ay 3 günlük.Doğduğunda emzik tuttu ama 20 günlükken bıraktı.Denemediğim marka kalmadı.Evde on tane emzik vardır😓Şu ara o kadar yoruluyorum ki,emziğe alışırsa en azından uykuya geçişi kolaylaşır.
Sorum şu ki; 3 aylıktan sonra bebeği emziğe alışan var mı, varsa bunu nasıl başardınız?