Devamlı olarak aynı doktorda takibini yaptırıyoruz. İlk doğduğu andan itibaren hastanede o doktor bakmıştı, sonrasında isterseniz devam edin diye yoğun bakım doktorumuz önerdi, biz de devam ettik aynı doktora. Kızımın en güzel şansıydı doktorumuz. Belli takipleri oluyor ve bunu ancak o doktor bilebilir. Tek doktorda sabit kalın derim