Ozgenur45 Kızlar daha öncede yazmıştım oğlum 2.5 yaşında yaklaşık 20 25 gündür kakasını yaparken ağlıyor kan ter içinde kalıyor kendi dr Nada çocuk cerrahına götürdüm bişey yok dendi şimdide gastroneteloji bölümüne sevk etti ancak 2 agst a randevu bulabildim Allah aşkına aklıma artık kötü şeyler geliyor böyle bi durumla karşılaşan oldu mu içimi rahatların biraz 😞
TheBaby Ozgenur45 Canım kronik kabızlık. Bağırsakları yüksek ihtimal yavaş çalışıyor. Yetişkinlerde de oluyor bu sorun biliyorsun. Yıllarca kabızlık çeken insanlar var. Aklına kötü şeyler getireceğin bir durum inan ki yoktur. Çok geçmiş olsun
Nilguny Ozgenur45 biz 5 aydır çekiyoruz valla tam düzeliyor sonra tekrar başa sarıyor ama iki üç aydır hiç ilaçsız enterogermina probiyotik ile halledebildik. Siz denediniz mi acaba? Bizde işe yaradı, dulcosoft var bide oda cok iyi geliyor.
araskuzumm0918 Ozgenur45 probiyotik deneyin mutlaka bağırsak hareketlerini kolaylaştırır ,enterogermina kids,deneyebilirsiniz,ilaç değil o yüzden rahatlılla tavsiye ederim kullandınız yine aynıysa o zaman söylersiniz dr a probiyotik kullanmamıza rağmen böyle diye
Annis-ogul Ozgenur45 bnm bebegim de 11 aylik devamlı kabizdi masadan dolayi ,simdi hem mamasını değiştirdik hem de yüksek lif li şeyler veriyoruz .yulaf bizde çok güzel kakasını yapmasını sağladı. Yulaf kaynatıp icine seftali koyup veriyorum cok iyi geliyor