Bir_prenses_anasi Selam güzel annelerim. Kızım 1 yaş 2 aylık.Annesi olarak bana bağlı yani beni herkesden ayırıyor.Ama kalabalık bir ayleyiz evde olan herkesle gezmeye bensiz çıkıyor yani beni aramıyor.Annemıerde bensiz duruyor.Bu güvenli bağlanmamı acaba?
Wanderlust Bir_prenses_anasi evet cunku sizin geri donuceginizi biliyor. Guvenli baglanmis olmasaydi sizin her gidisinizde onu terk ettiginizi ve donmeyeceginizi dusundugu icin hep aglar kimsede durmazdi 😊
Selinsu Bir_prenses_anasi bu guvenli bağlanmaysa kendi adima üzüldüm suan cunku benim kizim bensiz hic kimseyle durmuyor 😔
AzzSonraa Bir_prenses_anasi evet bu güvenli bağlanmadır bende üzülüyorum anlamamasına ama beni görünce sevinci mutluluğu kendini bana atışı herşeyi silip götürüyor 😍
Selinsu Bir_prenses_anasi 18 aylik oldu. Butun gun evde ikimiziz. Misafirliğe gider geliriz buyuklere ama asla kimseyle kalmiyo babasiyla bile tek kalmaz
Bir_prenses_anasi Selinsu hep sizi gördüğü için öyledir.Yani yalnız yaşıyorsunuz diye.Bizde kalabalığız hetkes alır kucağına falan zamanla alıştı.Ama Bazen bana yapışdığıda oluyor.
BademsMam Bir_prenses_anasi benim kızımda 13 aylık aynı durumdayız. Demekki bizde güvenli bağlanmayı başarmışız 💪