Kızlar merhaba kızım 8 buçuk aylık ve yürümek istiyor elinden tutup yürütüyorum ama birşey farkettim sol ayağının dizini hep bükerek basıyor tam basmıyor. Ayakta durduğu zaman dik duruyor ama yürürken ayağını böyle yapıyor hep neden sizce yaşamış anneler var mı aranızda kafamı çok kurcalıyor 🥺