Omerinannesi342 Kızlar bir arkadaşım 2 yaşında çocuğunla Aqua Parkda büyük kaydıraktan kayıyormuş ben biraz tehlikeli olur dedim ama oda yok neresi tehlikeli eğeleniyoruz dedi sizce haklımıyım ?
Oykuaygun Omerinannesi342 2 yaşında çok küçük tehlikeli olmaz olur mu. Elinden kaysa gitse ne olacak. Allah korusun
17062019 Omerinannesi342 Biz antalyaya Bi otele gitmiştik. Büyük oğlum ozaman 3 yaşındaydı. Eşimle birlikte kaydıraktan kaydılar.Eşim bir yere savruldu oğlum bir yere savruldu simit kolluk üstünden çıkmıştı oğlumun. Suyun içindekiler zor buldu oğlumu ölüyordu yavrum. Birdaha aslaaaa küçük çocukla kaydırağa bindirmem eşimi dedim. Çok tehlikeli. Çok hızlı giriyor havuza.
Omerinannesi342 17062019 rabbim korumuş verilmiş sadakanız varmış canım 😔😔😔 küçük çocuklar için mini havuzlu kaydıraklar var zaten
17062019 Omerinannesi342 Aynen öyle. Ama eşime ne yaptıysam dinletememiştim. İnatla bindirdi çocuğu. Ama ömründen kaç sene gitti korkudan. Daha da binmez