Efem123 iki hafta öncesi bizde aynı durumdaydık ne mama ne meme almıyordu çok üzülüyordum acıkmıyor mu diye zorluyordum bu seferde kusuyordu doktor diş döneminde çok oluyor dedi yada meme mama reddi yaşıyorsunuz dedi sakinleştir tekrar tekrar ver demişti öyle yapıyordum dışarı çıkartıyordum oyalıyordum sonra tekrar veriyordun çok şükür düzeldi gibi umarım sizinkide düzelir