Ruyaninannesi Doktordan geldik şimdi akciğerinde balgam varmış soğuk algınlığı dedi hapşırıyo ve öksürüyor ilaç vermedi takip edelim dedi . Bu tarz şey yaşayan oldu mu ve hangi yolu izlediniz? Bebeğim iki aylık bu arada
Bsrkdr Ruyaninannesi Benim de akciğer de üşüme olmuş diyerek bebeği yoğun bakıma almışlardı 2 gün filan orda kalıp 3 gün servis de yattı
75kinalikuzu Ruyaninannesi bronşit olur keşke ona göre ilaç verseydi nasıl iyileşecek ateşlenir geçmiş olsun
AsyaninAnnesiiii Ruyaninannesi 2 aylik bebege nasil bulasti ki ya . Kiyamam canım benim ilaçsız zor gecer. Bol bol emzirin ve baska doktora araştırmaya gitseniz daha iyi olur. Gecmiş olsun