Cansuassln Kolik diye bir şey aslında bilimsel olarak yok.
bebeğiniz anne rahmini özlüyor
sallanmak sarmalanmak,ana kucagı gb yerde sıkışık yatmak onu tıpkı rahimdeki gibi hissettirdiğinden güven veriyor.
Belli bi saatlerde başlamasının sebebi de siz hamileyken 9 ay boyunca akşam ve gece saatlerinde dinleniktiniz muhtemelen onun da tekmeleme saatleriydi,siz gündüz hareket halindeyken o karnın içinde sallana sallana yatıyordu😍
Şimdi yol yorgunlugu geçti,dünyaya adapte olmakta zorlanıyor.Ona tekrar anne rahmi konforunu yaşatmanızı istiyor.
Mahellenin En Mutlu Bebeği adlı kitabı mutlaka ama mutlkaaa ıkumanızı öneririm